good day to day

Hello bloggen.

Duschade nyss och de va SKÖNT!
Hade träning för nån timma sen och de gick ganska bra men ja skulle verkligen tilja kunna hoppa totouch!:D
Men de är väl bara att öva....
Abbie va skit duktig ppå de ja visste inte äns att hon kunde!
HAahhah innan jag och frida (frida följde med mig hem efter skolan) till cheerledingen så skulle vi göra pyttipanna ,  jag råkade hälla för mycket så skulle jalägga tillbaka lite men då brännde jag min på handleden :/
De gjorde ont....

Skolan har varit skit bra idag och ja höll på garva ihjäl mig när alla satt och luftrapade!!!!!!!!!!!!!!!
Haaahahahahahah Mia så jävla skön!
På NO:n så redovisade jag och frida om arten fiskar och de gick bra , bara att frida börja garva hela tiden.
men nu m¨åste jag plugga matte och lite fransk för ja har matte prov immorrn!!!
ciao



miss my haír

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0