erbjuden jobb

tjenar bloggen!
Anne min tränare skickade jusst ett sms till mig och frågade om jag ville vara hjälp tränare till ett nytt lag som ska startas i höst!
i så fall skulle den bli på söndagar vid 6 nått sånt!
och då kommer jag bara behöva betala halva avgiften på mina träningar och ja tjänar 20 kri timmen.
jag vet att de är ganska lite men de är iallafall någonting och ja gör de hära för att de är kul!:D
vet inte riktigt vad ja ska göra idag  , har faktiskt ingen anning:)

vi hörs senare hedjå

Kommentarer
Postat av: Kezia

Tjofräs! Ja, 20 kr i timmen är ju inte mycket men det blir ganska mycket rabatt på de andra träningarna, det är ju bra :D Sen när du fyllt 15 kan du säkert ta ett eget lag om du vill. Nästa höst alltså. Då får man 50 kr i timman ungefär. Kramis

2009-04-07 @ 12:15:28
URL: http://creed.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0